Zaleganie z płatnościami wynikające z niskiej płynności finansowej możemy nazwać ciemną stroną biznesu, która jest tak powszechna, a jednak rzadko poruszana w szerszym gronie. Na szczęście dzisiaj klienci platform e-commerce mają możliwość uzyskania dodatkowego wsparcia w postaci linii kredytowej dostarczanej w ramach nowoczesnej usługi Merchant Cash Advance. Czym jest MCA i dla kogo to rozwiązanie będzie najlepsze?
Czym jest usługa Merchant Cash Advance?
Merchant Cash Advance to innowacyjna usługa finansowa, która skierowana jest do pośredniczących właścicieli platform e-commerce i marketplace, działających na zasadzie przestrzeni dla przedsiębiorców, którzy chcą oferować swoje produkty i usługi z wykorzystaniem infrastruktury dostawcy platformy. Sama usługa finansowania bezpośrednio udostępniana jest merchantom, czyli przedsiębiorcom oferującym produkty i współpracującym z platformą już od jakiegoś czasu.
Co daje nam Merchant Cash Advance dostarczany przez https://pragmago.tech/pl/? Dodatkowe, zewnętrzne finansowanie, które możemy spożytkować na rozwój marki, intensyfikację działań marketingowych, lub po prostu przetrwanie trudnego momentu poza standardowym sezonem sprzedażowym. Do dyspozycji klientów oddaje się nawet 150 tysięcy złotych. Co zatem różni Merchant Cash Advance od innych usług kredytowych? Przede wszystkim elastyczny sposób ustalania wysokości rat, które obliczane są na podstawie dotychczasowego obrotu na platformie.
Dla kogo Merchant Cash Advance to idealne rozwiązanie?
Dla kogo Merchant Cash Advance to rozwiązanie skrojone na miarę? Przede wszystkim dla tych przedsiębiorców, którzy borykają się z cyklicznymi problemami przepływów pieniężnych. To naturalne, że w obecnych warunkach biznesowych wielu przedsiębiorców musi czekać na wpływ gotówki, by następnie móc uregulować własne zobowiązania. To spore utrudnienie, które potęgują potencjalni kontrahenci spóźniający się z płatnościami.
Merchant Cash Advance to elastyczne rozwiązanie, które pozwala zażegnać ten problem, a kwestia późniejszych spłat zobowiązania zostanie niejako uzależniona od historii naszej sprzedaży na platformie i obrotów, jakie dotychczas generowaliśmy. Można więc z całą pewnością uznać, że zewnętrzne finansowanie w postaci Merchant Cash Advance nie obciąży zbyt mocno budżetu firmy.
Jak wygląda proces wnioskowania o dodatkowe finansowanie przez klienta platformy?
Czy zawnioskowanie o dodatkowe pieniądze jest trudnym zadaniem? Nie, tym bardziej że opcja Merchant Cash Advance może być dostępna bezpośrednio w panelu zarządzania swoim biznesem na platformie e-commerce. Przede wszystkim każdy właściciel e-biznesu może liczyć na indywidualną propozycję finansowania, która zapewniana jest przez historię transakcji realizowanych przez merchanta.
Po wypełnieniu krótkiego wniosku decyzja o przyznaniu finansowania przychodzi nawet w trzy minuty. Tylko tyle dzieli przedsiębiorcę od tego, by mieć do dyspozycji dodatkowe 150 tysięcy złotych możliwych do zainwestowania, wypromowania swojego biznesu lub uporania się z zatorem finansowym. Dzięki dopasowanym ratom, uzależnionym również od obrotów sprzedażowych, Merchant Cash Advance to rozwiązanie idealnie dopasowane do potrzeb nowoczesnego biznesu e-commerce.
Artykuł sponsorowany